Söndag

Varför blir jag alltid sittande i min säng med en dator i knät långt in på nätterna när det är helg och man inte har något planerat dagen efter?
Aja måste säga att jag tycker det är ganska mysigt ändå.
Men nu ska jag dra iväg in till stan för att köpa träningsskor. Fick ett par i julklapp men de va för små så nu har jag ett presentkort som måste användas. Så pappa följer med mig eftersom present kom från honom och mamma. Kanske att det stog från tomten på paketet, men tyvärr har man ju gått ifrån den ålderna när man tror på det...Tyvärr säger jag, för det var rätt spännande och lite läskigt när man trodde att det hade varit en tjock gubbe med långt vitt skägg i röda kläder i ens hus på julaftons natten!! Mina föräldrar var nog bäst i världen på att få oss att tro på tomten! Bara det att dom fortfarande skriver på vissa paket, God jul Camilla önskar tomten, tyder ju på att de va grymma med allt gällande tomten även när vi var små.

Nu måste jag fixa till morgonfrissen och skölja ansiktet med iskallt vatten, slänga på lite mineral foundation och kanske några drag med mascaran.

Ha en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: S A N N E

sv : tack så mycket :)

2010-01-17 @ 13:17:09
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0