datorer och jag hör inte ihop

NUU äntligen kan jag se bilderna i datorn. Herregud vad jag kämpat för att kunna öppna kameramappen och se bilderna i utforskan. Jag hatar datorer och andra elektronik produkter. Vi passar helt enketl inte ihop. När jag håller i en teknik produkt, går den sönder... Jag måste ha någon strålning som förstör allt...haha!

Här kommer iallafall lite backstage-bilder från visningen igår som ägde rum på PUSH i gbg. Fler bilder kommer. Men riktigt kul kväll! Förutom att efter visningen behövde jag gå hem för att jag inte var 18 år...Fy fan va jag var besviken. De hade nämligen sagt till mig och de andra som var 17 år att vi fick stanna kvar ändå. Men icke då, de ändras när vi väl var där. Riktigt tråkit, då IDOLs efterfest hölls där på PUSH. Efter tjejkvällen som innehöll mingel, modevisning och dans show. Aja, våran tid kommer. Har jag och jennie gått och intalat oss sen igår kväll.
Så istället för en party kväll utan dess like (som det var planerat) med namn som Laila Bagge, Niklas Wahlgren, Anders Bagge, Elin Kling, Amanda Berg, Katrin Zytomierskas, Bingo Rimer, alla från idol och många mer. Så blev det en fika på Condeco med en blåbärs paj med extra mycket vanilj sås som tröst innan pendeln tog oss hem vid 1 till jennies mjuka varma säng, och där decka vi innan vi hunnit lägga huvudena på kudden. Måste bara skriva igen, JAG VAR SÅ BESVIKEN/LEDSEN ATT JAG INTE FICK STANNA.





Ett härligt gäng med jätte gulliga tjejer!


Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Haha! Vilken är ditt favoritgodis? :D

2009-12-05 @ 21:42:59
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

Det blir lussebullar för min del imorgon :P

2009-12-05 @ 23:48:47
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0