Hur får du söndagarna att bli roligare?

nyss kom det ett litet sms om jag kunde jobba imorgon, och såhär i juletider behöver man pengar (och pengar för att kunna shoppa till sig själv...haha) så de får helt enkelt bli jobb imorgon. Så imorgon jobbar jag mellan 13- 21 om jag inte minns fel. Vad ska ni göra så att eran söndag blir lite roligare? Söndagar är lite halv trista tycker jag, så därför måste man göra dom lite roligare... Som shopping, bara mysa runt i stan med fina vänner, strosa runt på jul på liseberg, gå på bio(massa bra filmer just nu, 2012, new moon, luftslottet som sprängdes och trubbel i paradiset) Eller varför inte ha en bak-söndag? Dricka flaska efter flaska med alkholfri glögg, äta mängder av peppakaks deg (så lilla jag får ont i magen, som jag får rätt snabbt av peppakaks deg) och högtalarna ska spotta ut jul musik hela dagen. Självklart baka en hel drös med peppakakor,lussebullar,rischoklad,ischoklad,knäck och diam. Missa jag att rabbla upp just erat favorit bland jul-godiset? Jag vill gärna ha nya idéer till min egan lilla bak och godis tillverknings dag som blir av i veckan :-)


En mumsig bild från recept.se!


Kommentarer
Postat av: camila

Hejsan! Du ville bli veckans blogg, gå in och kolla om du är en av dom 10 som kommer

att tävla om att få bli MÅNADENS blogg :)

KRAM!

2009-12-06 @ 02:20:31
URL: http://iamcamila.blogg.se/
Postat av: FATMA | sångerska

åh jag blir sugen på knäck :)

2009-12-06 @ 02:37:09
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det fick jag;)

trevlig andra advent på dig:)

2009-12-06 @ 10:32:45
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0