091127

Go kväll go kväll!

Iband får man vara flexibel. Mina tankar för kvällen var att åka hem till min fina vän Niklas och där bara ha en slapp och skön fredags kväll me massa gått (hörde ryckten om prinssestårta...) och tjattra på medans någon bra film rullar. Men icke då. Jobbet ringde och fråga om ja kunde jobba imån och på söndag, 10 timmar båda dagarna...Och efter att ha börjat jobba halv 7 i två veckor känner jag mig lite sliten så bestämde mig för att ha en mysig (men kort) kväll hemma då jag behöver lägga mig tidigt för att kunna komma upp imorgon. Jobbet kallar så att säga. Men jag ska inte klaga, jag har tjatat som in i bänken hela hösten om att ja vill ha ett jobb, and now I have it!! Så det är bara att buga och bocka för det egentligen.

OCH idag var allra SISTA dagen på praktiken. Jihuuuuu!! Så jävla glad att det är över, haha.
Efter praktiken tog jag vägen om köpcentrumet och mötte upp Tessie. Tog en titt in på ZARA och fick syn på den underbara vita pälsjackan jag visa er i veckan. Och den här gången hann jag testa den och den satt som ett smäck haha. Så kunde inte stå imot, så nu är älsklingen min!

Nu är favoriten min.

Jag är inte van att jobba och ha grejer som händer på helgerna. Är van att kunna träffa kompisar hela helgen, festa, fika, shoppa och andra spontan grejer. Men det här med jobbet är en kort period över julen bara. Men jag gillar det ändå, pengarna är riktigt goa och allt annat hinns med senare... ;-)


Kommentarer
Postat av: Ellis

HAHAHAHA drömde om dig - drömde att du köpt skorna där på sidan och prompt skulle visa upp dem för mig! :P hahaha



sv: Jo kul o träffa kompisarna - men inget annat :D

2009-11-28 @ 18:21:45
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

TAAAAAAAAAAAAAACK:D

2009-11-28 @ 19:16:06
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0