att jobbar är ta mig tusan jobbigare än skolan

Att jobba tar kål på än! Har jobbat hela veckan och herregud vad trött jag är ikväll. Ingen utgång eller festande för mig idag, tackade nej och stnnade hemma framför idol och en massa tacos istället. Känns helt rätt idag, haha!
Får hoppas ni får det fantastiskt kul idag tjejer ändå ;-)
Men hela veckan har gått fantastiskt bra faktist, riktigt nöjd med mina jobb insatser. Imorgon återstår att se hur försäljningen går på julmarknaden. Det ser ut att bli bra väder så det lär bli riktigt mycket folk, jisses vad det kommer bli mycket att göra imorgon. Får se till hoppa i säng i tid idag, lär i och för sig inte bli några problem känner jag redan, haha. kommer slockna som en litet barn i mammas famn snart känner jag.

Min agentur ringde nyss och fråga om jag var intresserad av ett event jobb på nattklubben Push i Göteborg. Dans och modeshow med mera, men modeshowen var det som gällde mig. Som tur var, för dans är inte riktigt min grej ska jag tala om för er, haha. Det skulle tydligen vara oerhört flashigt och fixat event. Vilket kanske inte är så konstigt då Push är en oerhört flashig nattklubb. Men tycker det här låter riktigt roligt, så detta ser jag fram imot!

Nu väntar idol... Rezas andra framträdande. Vad tycker ni om henne? Mamma som följt idol lite bättre än mig tyckte hon blivit hesare, stämmer det?
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Tina

Mamma har RÄTT. Definitivt hesare...!

2009-11-21 @ 11:10:37
Postat av: Jennie

Hej tjejen :D saknade dig igår som bara den!! men, vi får ses snart iallafall :D hoppas att jobbet går bra idag!!! PUSH? woho! Grymt milla :O . skriver du upp "malin¨" på listan då eller? ;) Haha , kyss

2009-11-21 @ 14:51:29
URL: http://kalasgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0