god natt!

klantigheternas dag idag för mig, tappat allt, spillt kaffe över hela mig, krossat en tallrik är en del av dagens händelser...blää nu ser jag till att somna och vaknar till en bättre dag imorgon!

Efter skolan tog vi oss en liten shoppingtur, min vän jennie köpte ett par jädrans snygga killklackar från Johanssons. Men jag ska ta och drömma vidare om ett par liknande som jag kika in idag. Men problemet är att jag blir så lång i klackar, är 178 cm lång så när man ställer sig på ett par high heels får man ju nästan höjdskräck när man kollar ner mot marken... Men de är så förbannat snyggt!
Nu blir det att sova, god natt och kram.


Dagens fika med Rebecka och jennie!



jennie när hon är som allra sötast! 


Kommentarer
Postat av: Jenniemartinas

Haha! Vilken läcker bild! Tack för idag tjejen! :D grymt bra smakråd var du!!

2009-11-04 @ 23:00:00
URL: http://jenniemartinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0