Ja då kör vi en gång till, tredje gången gillt!!!

Hejhej då var det dax igen, ännu ett blogg försök. Men den här gången ska jag ligga i och inte ge upp när besök siffrona inte går från noll till tusen, som jag egentligen vill ;) Men som inte är verkligheten. Tredje gången gillt kör vi på nu tycker jag. Problemet är att jag inte har har något tålamod över huvud taget när det gäller vissa saker. Men nu ska jag jobba med mej själv och inte ge upp bloggandet efter några månader. För det är ju faktist grymt kul att blogga!! En anledning till att fota mycket, vilket är supper kul och kul att få skriva av sig lite under dagarna. Facebooks "Vad gör du nu" rad räcker inte om man säger så, vill skriva om allt som händer och ladda upp bilder dagligen ! Så nu jädrar säger jag bara nu ska här bloggas.

Jag nämde att jag inte har något tålamod nyss, det stämmer alldeles riktigt in på mig. Men det känns ju lite såder när jag nyss skrev i en ansökan till Ford models, supermodel of the world tävling att jag är en tålmodig tjej med en känsla att tålamod är viktigt i modellbranchen.... ojj! Men men en liten vit lugn bara är okej tycker jag allt, haha! Och sanningen är den att under plåtningar är jag otroligt tålmodig faktist. Så det får stå kvar tycker jag allt!

Apropå plåtning så hade jag en plåtning igår åt en ny firma som ska börja med lite "modell för en dag", bröllop, familjefoton, förfest erbjudande där sminkning, plåtning, tilltugg och fri entre och förtur på valfri klubb på Avenyn i Göteborg ingår. Jätte sköna människor verkligen som jobbade där!! Ni får gärna kika in på deras hemsida dom håller på att trixa ihop, så om några dagar ska den nog vara klar och då lär ni även se mig på den, Elite studio

Ne nu får jag nog ta och skriva klart den där ansökan. Men det jobbiga är att den ska vara på engelska och engelska är inte mitt starkaste ämen, så thank god att det finns översättningsprogram på internet...






Bild från plåtning i går Tisdag, andra sminkningen klar. Synd att man inte ser mönstret vid ögonen tydligare. Den är så snygg!! Satt och blunda i säkert 10 min medans hon måla med målapensel på mina ögonlock och runt ögonen.

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

ja ;) haha gick plåtningen bra? :D

2009-11-04 @ 20:39:55
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Anonym

wwww.youread.blogg.se

2009-11-04 @ 21:16:36
Postat av: Sara

Halloj!

Hoppas du sover gott inatt, kram!

2009-11-04 @ 21:29:37
URL: http://saransara.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

Okej va bra! Du får va med i tävling om en imorgon då? ;)

2009-11-04 @ 21:51:17
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

Tackar :D

2009-11-04 @ 22:14:39
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: shir

Ååh va häftigt stylad du blev! Grymt snygg babe <3

2009-11-08 @ 22:57:05
Postat av: thakock

Jag o syrran gjorde sån modell för en dag...riktigt kul att bli sminkad o stylad! =D

2009-11-09 @ 22:00:59
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0