handsmycke?

Kollar runt lite bland olika bloggar och inser att det där med handsmycke har blivit en riktigt inne grej bland bloggtjejerna. jag kan själv inte riktigt bestämma mej vad jag tycker om det. Men jag mins att första gången jag såg det, det var på dollyblond.se och då kunde jag inte förstå det snygga med att ha kedjor hängandes mellan fingrana. Jag kanske var och är gammalmodig men jag föredrar ändå en drös av ringar på fingrana än en kedja.

Vad tycker ni, kjedja eller ringar?


       


Kommentarer
Postat av: Ellis

Ringar! Kedjan ser usch ut.



sv: Haha de bara att låta dem växa! :) vilken färg körde du då? :)

2009-11-08 @ 14:15:53
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Ellis

Haha oh ja, jag är supernöjd med formen jag har på naglarna. Men de taskiga med mina naglar är att de blir skit hemsk OM jag bygger på så jag låter dem växa ist för o bygga :) De är stenhårda också :D



svart gillar jag med, men bara när jag har korta naglar, annars klagar alla på att de är häxigt.



jag har plommonfärgat, tänkte göra det ist för de gröna men de blev grönt ändå :D

2009-11-08 @ 14:40:31
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Ellis

Plommonfärgen köpte jag från H&M - isadora märket - det var på rea vid kassan hahaha... så jag tog med den för de såg så fint ut :D



handsmycket får mig o tänka på Kenza, hon missbrukar ju den o har på sig den hela tiden, blir tråkigt i längden.

2009-11-08 @ 14:50:32
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0