efter 14 timmars sömn är jag fortfarande sjuk...

Efter 14(!!) timmars sömn är jag nu vaken! Helt otroligt att man kan sova så länge.
Men får skylla på att jag är sjuk. Gick upp i morse och åt frukost men efter det mådde jag så illa och förkylingen blev bara värre ju mer jag vakna till liv. Så bestämde mej för att gå och lägga mig igen och sova vidare.
Och inte mår jag bättre nu. Men imorgon är jag frisk om jag så ska behöva äta alvedon hela dagen, för då ska jag provjobba på en restaurang och det kan jag inte missa!
Men nu ska jag ta lägga mig i soffan med en go pizza som jag precis tog ut ur ugnen och titta på någon bra film. All a girl wants, kanske? Favorit i ripris (igen), det blir alltid den filmen haha !

Kommentarer
Postat av: thakock

Hoppas du blir bättre snart!



sv: ja, the studio nere i malmö bjuder in olika folk. Det är ju mest på skoj, men det var verkligen kul. Lite långa väntetider men det gick =)

2009-11-10 @ 16:18:49
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0