en massa gröt som torsdags middag...

Haloj!
Är ensam hemma nu i eftermidda, SKÖNT! Det händer inte så ofta, så när det väl händer så blir lilla jag väldigt lycklig. Det är så skönt att springa runt halvnaken i huset. Okej skippar det där med halvnaken, har faktist massa lager av kläder på mig. För nu när jag är själv hemma så kan jag inte tända någon brasa i öppna spisen...Där får man för att man sagt nej varje gång pappa velat lära mig... Aja får hoppa omkring här i sovsäck och nöja mig med lite värme ljus.
Nemen nu låter det ju som att jag bor i ett skjul i bushen i ett hus utan värme. så är det inte, haha. Men jag är så frusen så jag vill alltid ha tänd brasan på vintern ;-)

När lilla Camilla är själv hemma då blir det ingen gormemiddag precis. Utan dagens rätt blir utan eftertanke....


....en riktigt stor tallrik havregryns gröt med mängder av frukt och bär.
Nu får jag slita mig från datorn innan det kallnar.
Det blir gröt tillsammans med filmen The holiday. Som jag fick med i senaste nummret av ELLE. Se om den är så bra som alla säger...
Har ni sätt filmen The holiday? Är den något att ha?


Kommentarer
Postat av: Jennie / Kalasgott

IG i filmkollande till dig! :O HAR DU INTE SETT THE HOLIDAY????!!! inte okej någonstans , blir nästan upprörd... hahaha!! den är helt underbar, antagligen den näst bästa filmen jag vet faktiskt :D

2009-11-26 @ 22:28:21
URL: http://kalasgott.blogg.se/
Postat av: Jennie / Kalasgott

ps. jag tycker att havregrynsgröt är uräckligt :) frukten ser däremot god ut!

2009-11-26 @ 22:28:53
URL: http://kalasgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0