en skön söndag

hejhej
Det här med förkylningen blir inte bättre, nu är jag alldeles hes också. Fyfy får ta och sova bort sjukdomen nu snart tror jag. Men det har varit en otroligt mysig söndag idag ändå, även om lite förkylning hindrat mig från att hitta på något kul. Bara legat och läst nya ELLE och haft det skönt!

Något som muntrar upp mig lite iallafall är att denna snyggingen här nedanför är påväg hem till mig. Den är från chicy, och får hoppas den sitter lika snyggt på mig som den gör på henne. Nit detaljerna och skärpet gör den riktigt perfekt!





Kommentarer
Postat av: lin

heheh ja!! det är skit kul :D

2009-11-09 @ 16:42:54
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0