gårdagen

Igåt hade jag en otrloligt mysig dag. En heldag i Helsingborg. Med möte hos en ny agentur och en massa shopping med helt familjen. Avslutade dagen med en super härlig middag på en Thai restaurang som hette Bigbuddha om jag inte mins helt fel.Har ni vägarna föbi Helsingborg så reckomenderar jag verkligen den thaimaten, otroligt god!
Satte oss i bilen vid 8 tiden och börja hemresan mot göteborg. Och inte så oväntat somna jag påmangen. Finns det något skönare än att somna bilen påväg hem när det är mörkt och kyligt utomhus? Så mysigt.
.


Gårdagens fångst blev en kavaj från bikbok och ett par lacktajts även de från bikbok. Sedan blev de också ett svartnagellack och hårprodukter



¨
Den otroligt goda thaimaten. Rödcurry med sötbasilika, citrongräsa,kokosmjölk och grönsaker. Tummen upp för det!




Hej tomtergubbar! Julpynt och julmusiken är här, de bugar vi för.




Agenturen Senza som ja hade ett möte inbokat med igår hade även en bröllops visning i Väla köpcentrum. Jätte fint och väldigt vackra kläningar. Man blev lite bröllops sugen måste jag säga, haha ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0