Marabous nyhet "vinter", en riktig 10 poängare

Choklad är det allra bästa man kan ha vid sin sida en slapp fredags kväll tycker jag. Förutom bra sällskap förstås. Att säga att Marabous choklad är den bästa känns väldigt traditionellt. Men jag måste hålla med marioteten i den här frågan. Marabou är godast!
Och för er som inte ännu smakat den här underbara nyheten "vinter" från Marabou måste göra det på momangen. Den är fantastiskt god. All choklad smälter i munnen men den här gör mer än så, den är gudomligt god enligt mig. Med julens alla kryddor så som kanel, apelsin, nejlika, ingefära blandat med kakaobitar blir det en riktigt favorit bland godis hyllan enligt mig. Nu ska jag fortsätta mumsa i mig julchokladen. Hoppas ni får en riktigt mysig fredags kväll gått folk.





Kommentarer
Postat av: Karin

hehe tror nästan man måste vara "van vid det från början" liksom.. jag har ju tränat så hela uppväxten så kommer liksom naturligt:p

hoppas du har en kanonfin fredagskväll:)

2009-11-20 @ 21:41:52
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0