pepparkakorna är min överlevnad just nu

Trött och stressad men har en del kvar innan jag får sova. Har en del mail jag måste skicka iväg idag och måste fixa till lite inför de olika jobben den närmaste veckan. Men ett par peppakakor i magen gör susen känner jag!

Efter praktiken tog jag mig till stan för att bokstavligen springa på en snabb casting. Mötte upp Shirin på drottningtorget och då hade vi bråttom haha. Men vi hittade rätt tillslut och allt gick bra, nu hoppas vi på det bästa! Efter det tog vi vägen förbi hemköp och köpte en välförtjänt godispåse och satte oss och myste och snacka en massa skit. Tills vi blev så hungriga så vi var tvugna att åka hem.
Jag blev så trött på bussen hem att jag somnade. Ja jag somnade!! Jag har aldrig somnat på pendel eller buss innan. Jag var såå nära på att missa hållplatsen, haha vakna PRECIS när bussen var vid min hållplats. Så med panik slängde jag mig på stoppknappen, och sprang av bussen helt nyvaken och sömnig ;-)

Ne nu får jag ta tag i mitt liv och göra allt jag måste göra innan jag får lägga mig i den efterlängtade sängen och sova. I morgon ska jag jobba på en stor julmarknad här i närheten. Börjar kl. 8 på morgonen och slutar vid 18. Efter det blir det att skynda hem snabbt som attan och äta något snabbt och fixa till mig för vid 19.00 kommer lite vänner till mamma och pappa hit och en "sians-tant". Så imorgon förvandlas vårat hus till ett riktigt ande läger...ololaaa! Kommer blir otroligt spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0