riktigt tråkig praktik, men blir en kanon vecka ändå. Med helsingborgresa, modellgrejer och mer roligheter

Jag hade rätt känsla, det var tråkigt på praktiken! Så fruktansvärt tråkigt faktist, haha. Det var ingen känsla i matlagningen. Det var bara att släng i 5 st 3 kilos påsar kyckling. Häll sedan i 3 kartånger med 10 liter mjölk i varje, och så vidare. Det skulle liksom en 10 åring klara av att göra. Plus att jag skulle rengöra de förbannat stora kastrullerna som säkert var 1,5 meter i diameter. Det va ju så jobbigt att man blev alldeles svettig, haha!

Men efter de väldigt långa timmarna på praktiken begav jag mej in till stan och mötte upp min snygging Shirin för en mysig fika på Evas paley på Avenyn. Deras mango smoothie är riktigt riktigt god måste jag bara säga. Men det är tyvärr inget jag köper på vintern, då är det varm choklad, latte eller te som gäller i kylan ;-)

Denna veckan blir en händelserik vecka vilket är uppskattat till 1000. Det gillar man alltid. Tillexempel en del jobb och så ska jag på sians, och för er som inte vet vad det är så kan jag berätta mer om det imån. Det är otroligt spännande och intressant. Längtar verkligen!





Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Yes! Ska du på lisber ngn annan dag? :D

2009-11-17 @ 15:33:12
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0