spår en härlig söndag kväll efter en kanon lyckad lördag kväll!

Hejhej
Igår blev en kanon kväll!! Först hem till jennie och fixa oss fina tillsammans med en massa vin och musik för att sedan ta oss in till stan för att shakea loss! Lyckat, säger jag! Avenyn är vår plats på jorden helt enkelt tjejen! ;-) haha skämt och sido!
Blev inte så mycket bilder, men jag LOVAR att jag ska skärpa mig, ska plåta som fasen nu. Som förr, jag fotade allt och inget hela tiden. Haha alla vänner blev som ovänner , ne inte precis men dom hatade de men skrattade mest åt min älskade lilla rosa kamera. Det ska ske en förbättring på den fronten ska ni se.

Vaknade även upp hos den underbara tjejen jennie idag, i och för sig i hennes soffa vid 5 i morse. Bestämde oss då för att inta sängarna i hennes rum istället efter ca 1 timmes sömn i soffan haha. Efter några timmars ytligare sömn så mumsa vi i oss en god frukost och sedan stack jag in till köpcentrumet och mötte upp mamma och min brorsa som sprang runt där och leta kläder. Det finns nog inget värre än att vara och shoppa med min brorsa. Han hatar att shoppa!! Så man flänger omkring där mellan alla kill-avdelningar och olika provrum med honom i täten. Snabbt som attan ska det gå så att det är över snart, haha.  

Oo fasen nu har Gossip girl börjat för fyra minutersen! Blir att rusa in till TV:n nu. hör att den redan är påsatt så den som sitter där kan ju bara ta och flytta på sig nu tycker jag. Gossip girl är ett måste på söndagar. Plus att mamma nämde innan att Heartbreak hotel kommer senare på TV4 tror jag det var. Ohooj vilken kanon söndagkväll det komer bli!! Puss och adjö!

Måste bara visa er denna mumsbit från Forever21, helt perfekta till ett par slitna jeans och en oversize t shirt, skinnjacka och en stor halsduk!


Kommentarer
Postat av: Ellis

HAHAHA.. de ville undersöka mig bakvägen igår.. de var därför ja böla.. HAHAA BLEV värsta genant.. o så vare manlig läkare!!!

2009-11-15 @ 20:31:01
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jam det gör det verkligen. Men det är bara bra (;

2009-11-15 @ 20:44:08
URL: http://hildavsfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0