svartsoppa, djurmat eller människomat?

En trött camilla sitter vid datorn nu. Kom precis hem från jobbet. Första dagen idag, och ja tycker allt att det gick riktigt bra faktist! Var inte så mycket att göra vilket var tråkit. Det är alltid roligare att ha mycket att göra. Slippa bli stillastående och inte veta vad man ska hitta på. Men men, det blir nog bättre nästa vecka.
Nu tänkte jag ta och krypa ner i min sköna sängen snart. Får sova ut imorgon igen, vilket alltid är uppskattat!! Det är kvällsöppet i skolans restaurang så börjar inte förens halv 4. Vi har så kallad "gås middag". Då står svartsoppa, gås med tillbehör och äppelkaka med vaniljsås på menyn. Svartsoppa är det bla. gåsblod i med lite gås hjärta, gås lever och gåshals vid sidan om.... Inte så tilltalande jag vet, haha fy fan det låter ju som ett skämt när man skriver det haha. Men jobbar iallafall mellan halv 4 och 10 ungefär. Kommer säkert bli jätte kul hoppas jag, roligare att servera på kvällen än på dagen såklart.
God natt sömntutor


Kommentarer
Postat av: Mimmi

åh, vilken mysig halsduk :)

Svar: Vi satt högts upp men vi såg bra trots att det var en bit ner till scenen, du kan kolla på bilderna jag lagt upp så ser du :) men vi såg bra och det var ju det vikitgaste :)

2009-11-12 @ 09:45:42
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

Ja det va riktigt skojj :D

Kram

2009-11-12 @ 12:19:13
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Liinus

ÅÅ va söt du är min långe glade solstråle! :D <33 pusspuss älskar dig

2009-11-13 @ 14:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0