Vart tog denna helgen vägen?

Vips så var denna helgen över. Vart har den tagit vägen? Det var ju nyss fredag eftermidda och jag var överlycklig att praktiken var över. Aja tiden går snabbt när man jobbar...

Nu borde jag gå och lägga mig om jag ska komma upp imorgon för att ta mig till skolan. Känns som att det var ett tagsedan jag var i skolan nu. Praktik och lov.

HAHA måste berätta om mitt roligaste köp på länge idag. Det börja regna lagom till jag slutade jobba, så sprang in i bukiken brevid och skulle köpa paraply. Och det fanns bara två stora. Ett färgglatt med lisebergs kaniner på och ett svart som såg helt normalt ut. Men icke då, när jag kommer till kassan börjar hon skratta lite smått och visar vad som är speciellt med paraplyet. Jo trycker man på en knapp så börja skaftet lysa rosa, trycker man två gånger blinkar den rosa och trycker man tre gånger blinkar den hysteriskt i olika färger...HAHA där stog vi i kassan och skratta ett tag.
Så där gick jag själv i mörkret med ett rosa lysande paraply genom Göteborg...Hahaha.

Puss och god natt




Påväg ut från Jul på liseberg när jag slutat jobba.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

åh vad det är fint med alla ljus som kommer upp nu vid julen! :)

Svar: Haha ja men om du känner så varje gång du ser väskan är det klart du ska köpa den! Den är så underbart fin ^^

Jodå, min dag har varit toppen hittills :) själv då?

2009-12-01 @ 16:08:14
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

MYS!

2009-12-02 @ 13:46:18
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0