Jan. 13, 2010



Oj vad jag blev förvirrad nyss. Satt på bussen och läste och blev SÅ inne i boken, och av ren tur tittar jag upp och inser att jag SKA AV NU!! Så slänger mig på stopknappen och bussen svänger snabbt in på hållplatsen. Det var ganska förvirrande, jag var så inne i boken att jag inte märkte något annat. Den snabbaste bussresan på länge, haha. Jag är inget bokfreek, visst jag läser ibland (mest på semester) men SÅ inne i en bok att jag glömmer tid och rum brukar inte hända...

Aja har haft en super mysig dag med Jennie och Rebecka som sällskap. Slutade vid halv 2 tiden och gick då till favoriten café Snäckan i innestan. Där blev det en god kaffe på utsidan i solen med filtar. Börjar bli lite va en tradition att vi sitter ute? Eller kanske desperat längtan efter våren? Men mycket mysigt iallafall. När våra fötter var djupfrysta så tog vi med oss det slatterna av kaffet som var kvar, som då mer liknade islatte och satte oss på insidan och värmde oss. Väl när hjärnan gick att använda igen och tinat upp så fick vi ett ryck att gå på bio. Så vid halv 5 tiden gick vi för att se om det fanns några biljetter kvar till Luftslottet som sprängdes. Men sådana spontana bio besök funkar tydligen inte på onsdagar så det fick bli Did you hear about the Morgans? Med Sarah Jessica Parker och Hugh Grant. Riktigt bra film, en hel del skratt och roliga scener. Helt klart värd att se!
Innan bion blev det ett besök på thaien och alldels för mycket mat i magen.

Nu borde jag packa träningskläder för jag tror inte jag hinner hem imellan skolan och träningen. Men jag hoppas innerligt att jag gör det. Ska gå in och kolla när träningen börjar. Det hade varit så skönt att bara kunna lägga sig och sova nu. Slippa packa och använda den lilla runda klumpen på huvet som kallas hjärna.

Nu ska jag strax gå in i en djup sömn och sen kan man ju alltid hoppas på att man råkar försova sig lite imorgon... hehe ;-)
GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Anna S

Sv: Haha ja lätt! Jag har försökt att föräta mig på kladdkaka flera gånger, men misslyckats varje gång. Så sjukt gott är det :)



Vilken trevlig dag du verkar ha haft :)

2010-01-14 @ 16:36:42
URL: http://annas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0