Bilder från kallköket idag och en massa tårtbak



Avsluta med denna fina tårta två killar i klassen gjorde, haha!

Herregud vad det kändes bra att börja träna igen! Det trodde jag inte jag skulle känna. För jag är INGEN träningsmänniska, haha. Så nu hoppas jag att träningen håller i sig...

Idag har jag haft rekord i trötthet. Jag gick upp vid halv 7, men kan inte kalla mig vaken förens vid 11. Var då pigg fram till 2 efter det stuppa jag igen... Och där imellan var man mer eller mindra flummig.
Så ikväll måste jag komma i säng i tid!

Idag har jag ägnat dagens skoltimmar i kallköket. Vi har bakat tårtor, bakelser, mazariner, småkakor, brownies och lite smått och gott.

Jag har kommit på att man kan jämför min matlagning med ordspråket, sjunger hellre än bra. För mig är det lagar mat hellre än bra... För jag tycker det är ganska kul att stå där och röra i stekpannorna, strö över lite salt och peppar pch känna att det smakar rätt gott ändå. Men jag har ingen känsla för det tycker jag... Och det är ju bra att jag känner att det inte är min grej och inte går och tror att der är det, haha. Men jag gråter inte för det, jag är väll bra på annat ;-)

Det är redan fredag imån, vart tog den här veckan vägen egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0