Mina armar pallar inte mer...


Satt och bläddra i en massa resekattaloger innan träningen. Undra vart det bär av i sommar, kos? Alanya? Ayia napa?

Mina armar pallar inte mer!
Kom hem från ett hårt träningspass för ett par timmarsen, och har nu hunnit få i mig lite mat. 
Hela min kropp känns som ett enda stort gelehallon. Det är så illa att när jag skulle vrida av kranen i duschen fick jag stora problem... Fyy det kan inte vara bra för min kropp med styrketräning. Får se om jag kommer upp ur sängen imorgon, eller det är nog större chans att jag inte kommer kunna röra i grytorna imorgon i köket, eftersom mina små sparris armar pumpades som tusan idag...


Kommentarer
Postat av: Annster

Inget snack om saken :)

2010-01-18 @ 22:29:20
URL: http://annster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0