Efter en hel dag med mamma i Borås

Haft en super mysig heldag med mamma ida. Började dagen med lite shopping i stan (och en stor termoskopp kaffe för att komma igång) Det blev en kanon bra kajal från Isabora och en svart tajt kjol med silvrig dragkjedja från Lindex. När det börjad närma sig avgång för tåget så köpte vi med oss två mumsiga sallader och placera sedan våra bakdelar på tåget mot Borås. Vi skulle av några stationer innan Borås och det känndes verkligen som i filmer när de stiger av ett tåg och hamnar i MITT UTE I INGENSTANS. Tåget stanna, vi klev av, tåget åkte, inget kvar...?!! Haha, MEN som tur var hittade vi efter att ha slitit och bärt på den typ 10 kg tung träningsbag som vi bar i varsitt handtag, den studio vi letade efter. Där blev vi kvar till 7 tiden för att då ta oss mot hemmaplan igen. Jätte lyckad plåtning förresten också. Så helt enkelt en kanon dag!
OCH jag blev så lycklig nyss, jag upptäckte att jag har sovmorgon till 10 imorgon! SKÖNT.
Nu blir är det i vilket fall sov dags för min del. God natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0