Elin Kling.

Elin Klings stil går bara att älska. Sveriges stilikon, modedrottning, och nu dansprinssesa i Let´s dance. 
Här har jag samlat ihop några få av hennes fantastiska outfits under året 2009.
Hon är den enda svenska kändisen som inspirerar mig i klädväg faktiskt. Jag förstår inte hur hon alltid lyckas få till den där självklara, slappa, nonchalanta looken.
Det sköna är att hon följer inte alla trender bara för att det är trender och mode för säsongen. Utan hon har sin egen stil som passar hennes personlighet och kropp bäst och pyntar den sedan med alla heta trender som kommer och går.














Eller kanske fortsätter hon på dansens söta tjolar och sexigt korta klänningar med ett par, vad hon själv kallar de, små taxklackar på fossingarna även när hon åker ut från Let´s dance...




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar hennes stil.

2010-01-16 @ 15:26:52
URL: http://sandraoida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0