Fika med underbara och nu film med underbara.


Kom nyss hem och har precis hunnit slänga i mig lite mat! Så nu är magen fyld till brädden. Jätte mysigt att träffa Shirin idag, och William stötte vi på påväg mot Café Karma. Så han gjorde oss också sällskap som naturligtvis var väldigt uppskattat. Att Lina och Hanna med sällskap kom in och skulle ta en kaffe efter ett tag gjorde det inte mindre mysigt precis. Två underbara tjejer verkligen! Nu ska jag dra på mig mysbyxorna och på med en gosig tröja och ta mig till Annie för en efterlängtad filmkväll med underbara vänner. Får hoppas att det inte blir någon skräckis bara...Haha ADIOS

Kommentarer
Postat av: S A N N E

sv : jadå det är bra med mig med (:

2010-01-17 @ 11:36:38
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0