Fredag den åttode januari

BÖRJADE skolan igår efter ett super skönt lov, och nu är det helg.
Enligt mig en alldeles lagom lång skolvecka.

Efter en svenska lektion, en naturkunskap och en idrottslektion tog jag och Gasse oss en kort men kall promenad in till innestan för att ta en kaffe på café Snäckan. Det avgjordes om vi skulle sitta inomhus eller utomhus med sten sax eller påse, tyvärr vann hon. Men att i Januari månad i 10 minusgrader och ca 2 dm snö sitta utomhus och fika är för normala människor otänkbart. Men så finns det en tjej här i världen som minst sagt tvingar sin vän att sätta sig på en av de kalla stolarna i snön och dricka en nästan frysen latte medans fötterna är som två isblock...
Ne när vi väl satt där var det inte så illa. Men det var mina tankar om hur det skulle kännas när vi var påväg dit, haha. Men solen lyste lite och vi hade några filtar runt oss, så det var riktigt mysigt.



Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Ser ut som en mysig dag =D

2010-01-08 @ 23:54:14
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: AGNES

sv. jag läste ut den på två dagar !! den var lite dålig i början då man märkte lite att det var en amatör författare men sen blev den bara bättre och bättre och nu längtar jag bara tills 2:an kommer ut ! :)

2010-01-09 @ 12:58:06
URL: http://agneswrotethis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0