Hemma hos Shirin och här bir jag kvar inatt

Är äntligen inne igen! Fy fasen vad kallt det är utomhus nu.
Efter skolan stack jag in till stan och mötte upp Shirin och så stack vi hem till henne och käka. Sen var vi tvugna att dra på oss ytterkläderna och ge oss ut i kylan igten för att sticka till frisören för att ÄNTLIGEN ta ut min extension. Var bara äckligt och slitet kvar så det var skönt att bli av med. Och nu är vi äntligten hemma i värmen igen. Så nu ska vi mysa till det i soffan här hemma hos shirin och sätta på filmen Seven pounds och duka upp lite gottigotti! Lite torsdags mys helt enkelt! Den filmen Seven pounds ska vara jätte bra har jag hört! En riktig gråt film tydligen.
Ne nu får jag gå ut till köket och hjälpa henne!

Ha en fin torsdags kväll, Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0