honung under ögonen ...?!

Frukost i sängen med Senaste numret av ELLE och en tallrik gröt, en apelsin och te, det är en bra start på dagen!
Nu sitter jag åter igen och skriver på mitt CV. Tror att jag äntligen börjar bli nöjd.
Vid 4 i eftermiddag kommer min kompis mamma och hämtar mig så ska vi åka till en lokal här i närheten och förbereda inför hennes 50 års fest som gar av stapeln med dunder och brak i kväll. Där ska jag och min fina vän Lina servera och hålla ordning på alla galna vuxna. Det blir nog kul. Får hoopas det blir lyckat, men med 120 glad förlåt mena galna och partysugna 40-55 åriga vuxna i en lokal så kan det nog inte bli annat än kul, haha.

Har ni hört att honung tar bort mörka ringar under ögonen? Låter knäppt men har hört det så nu måste det testas. Kleta in en massa hunung under ögonen och låta det ligga där och kleta i ca 15 min.
Så nu sitter jag här med kletig honung under ögonen. Jag hatar honung så det passar mig bättre att ah det under ögonen än i munnen ;-)

Ha en bra lördag, Love


Kommentarer
Postat av: emmi

honung? hm måste prova :D är ju lätt värt ett försök liksom! kanske blir lite kladdigt bara haha! hoppas cv't blev bra. kram

2010-01-23 @ 13:51:37
URL: http://www.eyegasm.devote.se
Postat av: YAKIE LOGRELL

nej fan va bra om det funkar! funkade det? haha :D

2010-01-23 @ 23:17:08
URL: http://yakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0