Ett par skinbyxor hade suttit fint nu.


Exakt dessa skinnbrallorna vill jag ha! Får nog leta efter ett budget alternativ om jag inte vill panga ut med ett par tusenlappar ;-)

God morgon! När ja vaknade och nyvaket kika på klockan stog den på 10:50. Alldeles för tidigt för Camilla ivanliga fall. Men jag kände mig riktigt utvilad och studsade upp för lite frukost. Härligt att vakna lite tidigare än majoriteten av lördag och söndagarna.
Nu ska jag städa upp mitt rum. Sitter i sängen och får nog simma ut genom alla kläder och väskor om jag ska ta mig ut ur rummet. Det ligger grejer ÖVERALLT!
Men musik och ett glatt humör ska nog få mig att klara av den tråkiga städningen.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Fin blogg!:D

2010-01-16 @ 14:53:41
URL: http://othielen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0