Med honungen blev det ett jämnare resultat!

God morgon?! Ja tyvärr är det så, vakna för en timmesen ungefär och har nu hunnit äta frukost. Men innan jag börjar berätta om gårdagen så måste jag ta det här med honungen som jag skrev om att jag skulle kleta in i fejan. Jag kan upplysa om att det rann en aning ner på kinderna, så man bör ha koll på de och kanske inte sätta sig över datorn och kladda ner den med kletig honong. Men till resultatet, och njaa om de mörka små ringarna under ögonen försvann så är svaret nej. Men man blev väldigt mjuk, och på något sätt tror jag ändå det funka för när jag sedan skulle börja sminka mig och haffade som vanligt tag i concealern och börja smeta på under ögonen. Så brukar jag få stå så ett tag innan jag är nöjd och det är ett jämta resultat. Men efter honungen behövdes bara några drag. Så på något vänster så kanske honungen jämnade till lite under ögonen. Eller så inbilla jag mej ;-) Det är upp till er att bevis, testa och se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0