Mindre lyckad start, men jätte bra fortsättning på dagen



Nu är jag hemma igen. Haft en jätte mysig dag med mina två föräldrar i Helsingborg. Men tyvärr gick inte provfotograferingen som jag önskat. Det är bara en känsla men ofta stämmer den. Man känner ju ofta om det gått bra eller mindre bra. Så det var väldigt tråkigt!
Men efter provfotograferingen tog vi oss till väla köpcentrum och det gjorde Camilla lite munter igen. Shopping läker alla sår... ;-) Men hittade dock inte så mycket. Men det blev två lite roligare basplagg! Visar senare ikväll vilka fynden var.
Efter ett par timmar var våra magar helt tomma och det kändes som att hungern var att jämföras med den på Robinsson ungefär, haha. Det som var lite konstigt var att alla 3 hade ett otroligt sug efter en halv special från korvkiosken... Det är inte riktigt likt mig att jag vill ha korv. Men undantags dagar finns och det var riktigt gott idag.

Nu när jag kom hem låg det en riktigt trevlig överraskning i brevlådan, nämligen nya nummret av ELLE. Så nu vet jag vad jag kommer göra hela kvällen...Dricka te och läsa ELLE, och det gör jag UTAN att klaga!!

Kommentarer
Postat av: shopalicious

gillar!

2010-01-15 @ 21:01:09
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0