Nu blir det fika med underbar vän.


Tjillevippen alla glad! Nu tar jag mig en tripp in till stan, för en fika med bästa Shirin.
Var ett tagsen man såg den bruden, så det ska bli mysigt. Hon är en av mina absolut bästa vänner. Vi har känt varandra sen...Ja hur länge är det egentligen, 12 år? Om jag har räknat rätt.
Det roliga är att jag mins verkligen första gången jag prata med henne. Det är ganska sick egentligen då det var 12 ÅRSEN?! Och jag mins knappt vad som hände förra veckan nu liksom. Men det var på dansen iallafalll, så vill jag köpa en läsk efter träningen. Men mamma hade inga kontanter men så kom räddaren i nödan från att jag skulle få ett stampa-i-marken-anfall haha som jag alltid fick när jag blev arg... Och sa att jag fick låna av hennes mamma om jag ville. Rätt gulligt ändå på en lång (livslång) vänskap.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gör aldrig det så vet inte exakt:) men gå in på info.blogg.se och sök på mobilblogga så kommer det upp instruktioner:)

2010-01-16 @ 16:04:13
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: S A N N E

sv : tack så mycket :)



allt bra med dig idag ? =)

2010-01-16 @ 16:27:32
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0