Nu ska det packas lite


Här är förresten en bild från en plårning i höstas som jag inte fått fören nu, men bättre sent än aldrig som man brukar säga.

Mums, nu har jag precis ätit en god middag. Det blev en pasta sås med grönmögel ost och bacon i till tagliatelle pasta. INTE det nyttigaste kanske, men desto godare...
Nu sitter jag och skriver en lista över vad som ska göras inför plåtningen imorgon. Jag är en riktig list-tjej. Skulle inte överleva en vecka utan mina listor, haha. Jag skriver vad jag inte får glömma att göra, vilka mail jag måste skicka, vad för prov/inlämningar vi har den veckan och massa små grejer som inet får glömmas. Denna lilla listgrejen KAN ha att göra med att jag inte har så bra minne... fått det efter pappi helt klart, och ja man kan inte få allt och vi får helt enkelt hoppas jag fått något annat positivt, haha.
Ne nu får jag ta och packa ner alla kläder, smycken och andra prylar som ska med till Borås imorgon och bli kvar där i 4-5 timmars fotografering.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0