Nu ska det sökas jobb på allvar!



Kan man få för mycket inspirations bilder eller riktigt urcoola fashion bilder?

Nu ska det sökas jobb! Jag vill ha ett "fast" helg jobb. Gärna några dagar i veckan efter skolan också. Och det kan vara i princip VAD som helst. Servering, Mc donalds, café, affär, LAGER?!. Jag bugar och bockar för minsta lilla jobb med hysad lön. JA man skulle kunna kalla mig desperat om man känner för det! Men med mina sommarplaner måste jag nämligen antingen jobba häcken av mig ELLER snabbt som attan gifta mig rikt nu i vår... Ne nu ska jag ta och uppdatera mitt CV och skicka iväg det till bla. Liseberg, och skriva ut några stycken som jag ska lämna till lite olika företag som det kan finnas någon chans att få ett extra jobb hos.

En söka-jobb-fredag-kväll ser det ut att bli? INTE det roligaste man kan tänka sig kanske men det är very important så får verkligen prioriteras det idag, för att kunna få en för jävla rolig i sommar!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fantastiska bilder.

2010-01-23 @ 15:24:41
URL: http://sandraoida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0