Ny bloggadress kanske hade varit något?

NU var det ett tagsen ja skrev något vettigt här.
Inte för att jag kankse brukade göra det förut heller.
Men dagarna går och ja har inte hunnit.
Men det ska de bli ändring på nu.
Nu ska jag sätta igång att skriva av mig allt jag känner och tänker på, ordbajsa på riktigt.
Med andra ord bara spotta ur sig allt som kommer upp i hjärnan.
Så med massa inlägg och en hel del bilder ska nog det här med bloggandet gå.

Men saken är den att ccamilla.blogg.se kankse inte är bästa bloggadressen, men min fantasi sover förtillfället och verkar inte vilja vakna. Så snälla, någon som har någon idé på bloggnamn ? Det ska vara kort, lättstavat och enkelt att komma ihåg. hjälp mig gärna och kom med idér.

Ha det så bra så länge, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0