Träna? Idag? ja tyvärr...

Nu är jag på biblioteket och har tråkit! Ska ta en runda i stan nu och lämna ut några CV. GE MIG ETT JOBB!
Kanske ska hot dom? De är kanske det som krävs...
Vid halv 7 börjar träningen iallafall, och jag är SÅHÄR sugen på träning idag. Ironi har ni hört talas om va? Aja blir bara två pass idag, skivstång och core. Skivstången gillar jag faktist (tro det eller ej men det finns ETT träningspass jag gillar) Jag känner mig riktigt biff (HAHA) när jag står där i spegelsalen med skivstången i högsta hugg och hög musik och massa fokuserade tjejer runt mig. Sen behöver man ju inte kolla på vikterna....
En sak som är skönt är att det är ett tjejgym. BARA tjejer, man slipper alltså alla dessa otroligt biffiga killar som går och spänner sig hela tiden.

Ne nu får jag rusa, annars hinner jag inte lämna ut några CV och då blir det inga pengar och då blir det ingen Ayia napa resa till sommarn...

Adios

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej:) söt blogg

2010-01-25 @ 20:50:43
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: emmi

hur gick cv-utlämningen? hoppas du får ett jobb snart. kram

2010-01-26 @ 18:35:22
URL: http://eyegasm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0