Utsövd, men lite förkyld. Kan förstöra dagens senare planer...


GOD MORGON, igår hade jag en jätte mysig kväll hemma.
Med massor av grönsaker med dipp och såklart Let´s dance.
Jag är glad att Willy var med, för han förlängde mitt liv med ett gott skratt.
Jag skratta så jag nästan grät. Vilken skön kille! vilken taktkänsla! Vilka dansmoves! Vilken start på programet!

Idag har jag bara hunnit med (som vanligt när jag är ledig) en lång och skön sovmorgon och lite frukost. Nu ska jag ta en kopp te, en apelsin och en bok och lägga mig i soffan och läsa. Det passar mig perfekt för jag är lite förkyld.

Ciao hörs senare.


Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

cool blogg =) haft en bra dag?

2010-01-09 @ 14:05:09
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0