Visst fixar Vecko Revyn och ELLE att man mår bättre?


Ingen lång dag för mig och min vän Jennie idag.
När jag med nästan stängda ögon och väldigt sömnigt öppnade dörren in till omklädningsrummet i skolan i morse och såg jennie sitta som en säck potatis med puckelrygg på en av bänkarna blev jag bara så glad, att jag inte var ensam om att känna mig som ett vrak och inte minst se ut som ett idag. Satte mig brevid henne och vi bara kollade på varandra och diskussionen börja om vi verkligen ville vara här idag och stå och steka pyttipanna...? Pallade vi det? Och som ni säkert misstänker så blev vårat svar nej. Så vi smög försiktigt ut genom omklädningsrummet och mot stationen. Men saken är den att jag mår verkligen inte bra, och en skum grej är att igår var jag lite blå på läpparna mitt på dagen och idag börja jag helt plötsligt blöda näseblod...? Lite konstigt måste jag säga.
Det är väll inte normalt?

Nu ligger senaste numrena av Vecko Revyn och ELLE på bordet och en stor kopp blackcurrant te står där även och väntar ivrigt på att ja ska gräppa tag i alltsammans. Så nu ska jag bädda ner mig här i soffan och tycka synd om mig själv lite ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter mysigt:)

2010-01-19 @ 15:28:37
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: olivia

mycket sant..

cool blogg, gillar designen!

2010-01-19 @ 16:17:31
URL: http://redlipstick.webblogg.se/
Postat av: sofie

åh vilken fin bild!

2010-01-19 @ 17:07:05
URL: http://sofish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0