Äntligen kommer våren!

Hej kära ni!

Saknat uppdateringar? Nu kommer det en massa iallafall. Samtidigt som vårsolen och vårkänslorna börjar Komma krypande, börjar även blogglängtan Komma! Älskar att solstrålarna äntligen börjar leta sig fram Genom vintermolnen och varma upp våra vintervita ansikten. För det går Int Att undgå, alla är riktiga blekfisar nu. Förutom de som cansersolar lite ibland .... Men jag Borde inte säga så mycket Då jag älskar att Lägga mig i cancer-lådan och stråla ner min kropp lite. Det är ju så skönt! Men efter Ett Långt samtal med pappa om Hur farligt det egentligen är och blablabla Så har jag Verkligen kämpat med mig själv för Att undvika Att gå till solariumet.

Ojojoj nu Känner jag lukten av nygräddade våfflor ... Men jag som vid 4 st igår ... Hur ska jag klara Att Sitta I SAMMA rom som Ett gäng människor som jag mumsar sig våffla efter våffla med grädde och Sylt på. Kan man klara av det Verkligen? Vi får Vall se ...;)



Från Gårdagen på Lejontrappan Innan jobbet. En snabb "middag" Med solen i ansiktet efter timmars ett par kurs på Espresso House kontoret. Vet inte om man kan kalla det middag med en Naturdiet skaka och vitaminwater, men men, Inte mycket Mer än så hann jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0