Kanske får bli en promenad?

Klockan är lite fter 7 och SOLEN LYSER, fåglarna kvittra och de är blå himel!? okej att det inte precis är 20 grader varmt, snarare närmare noll gradigt. MEN man känner ändå att våren är påväg, det är viktigast. Jag funderar på att ta mig en promenad. Men måste bara ta beslutet och resa på fläsk arslet och pallra mig ut. Ibland är jag så förbannat lat. Men jag vet att de kommer vara jätte skönt nrä man väl tagit på sig dojjerna och är ute. Vi får väll se hur det blir, en liten promenad iallafall kanske?


Idag under dagen var det dock inte lika fint väder. Här utanför skolan står vi under taget när det regnar lite.


Bild från i lördags när vi var ute och käka middag, och firade vår lille vän Jennie som fyllde 18 bast!


Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-07 @ 11:15:15
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0